„Jeans are like fries, you can’t have just one“
Точно така е нали и винаги имаме нужда от поне още един чифт. Скини, кропнат или не, винаги се влюбваме във всеки следващ. Точно защото ..
Денимът винаги е бил част от гардероба ни и това няма да се промени в трендовете на 2018 година. А шведският бранд HM пък ни провокира да се замислим, че ако някой от моделите ни е скучен, бихме могли да създадем нещо наше като стил и усещане.
И с кретивност и вдъхновение за творене, да персонализираме наш деним модел.
Такава бе и атмосферата на събитието на компанията, посветено на Денимът – нашето платно. Творихме, разкрасявахме, доукрасявахме обградени от бои, перли, капси, конци, щампи, кожи, камъни и какви ли не още красоти. Една чудесна арт терапия, която ни вдъхнови, зареди и позволи на същността ни да излезе на показ, избродирана, пришита, боядисана♥
В персонализирания от мен деним, избрах да съм себе си..В любимото розово и деликатно добавени нежни, перлени детайли. Акцент в червено, препратка към розово-червения тренд за Пролет-Лято 2018 ии щипка от посланието на годината #GirlPower .
Това бе моето дънково платно, което доукрасих, с мен самата като усещане♥
С цветни щампи, кръпки, перли, нашивки, капси, моделите за сезона ни провокират да се себеизразяваме, да носим деним по наш начин и с всичко това да бъдем ние си – различни.
Такова е и посланието на моделът Суки Уотърхаус, част от кампанията „Denim for all at H&M“.
“Denim is like a blank canvas on which we can express ourselves every single day. It’s like the wardrobe of my life and there are so many different ways to wear denim. It gives you fresh ideas for expressing your personal style” Suki Waterhouse.
А ето и едни от любимите ми дънкови артикули на H&M в момента ♥
#GERDÁNA
Страхотно 👍🏼
ХаресвамХаресвам
💛
ХаресвамХаресвам